Wenche, Magnus og jeg var på tur til Norgardsætra som ligger på en bomvei fra Vinfjelltun nord for Siljan. Det ble servert grøt og det var hester, sauer og kuer. Traktorkjøring var også endel av aktivitetene. Vi koste oss skikkelig den dagen og Magnus, Wenche og jeg hadde en fin dag på H-4 sætra.
